Midsommarafton :)

God morgon =)

Här har vi alldeles precis vaknat :D Gumsan har sovit till strax innan nio hela veckan. Jag funderar på om det är för att hon har eget rum,som hon sover bättre? Jag tror absolut det beror på det =P

Samtidigt som gumsan och jag vaknade kom älsklingen hem efter att ha gjort ladugården på jobbet. Jag gav Kent i uppdrag att ge gumsan frukost sedan smög jag upp hit igen ;)
Jag ska snart gå ner igen - ville bara önska er en trevlig midsommar =D Jag hoppas ni får en rolig dag utan alltför mycket regn (verkar dock bli litegrand).

Jag känner mig faktiskt bättre idag :) Huvudvärken är nästan helt borta och halsontet börjar också gå över,men jag är fortfarande lika snorig.
Det är så typiskt att jag skulle gå och bli sjuk lagom till midsommar :/ Vi får helt enkelt hålla oss hemma och hoppas jag mår helt bra snart =D

GLAD MIDSOMMAR :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0