Måndag o tisdag :)

Hej på er =)

Mamma följde med och hjälpte mig att städa huset igår så nu är det gjort - SKÖNT.
TACK SÅ HIMLA MYCKET FÖR HJÄLPEN MAMMA =D

Jag hämtade mamma på förmiddagen. Först hoppade vi in på Maxi för att handla lite innan vi åkte hemåt. Sedan slängde vi i oss lite mat och stack iväg och städade.
Älsklingen kom efter jobbet för att greja lite så nu är det nästintill klart. Måste bara ta bort en "list",som barngrinden suttit fast i. Vi hade dock ingen skruvmejsel med oss igår så vi får ta det på torsdag innan vi lämnar nyckeln :)

Efter städningen åkte vi hemåt och grillade =D Vi kunde tyvärr inte sitta ute eftersom knotten kom,men det var mysigt ändå :)

Resten av dagen bestod utav en snabbdusch för gumsan och mys i soffan =P

Idag har jag jobbat hela dagen - från kl.12.30 - 21. Innan jobbet skjutsade jag hem mamma,som sovit över hos oss. Där fick jag lite mat innan det var dags för jobb. Jag hann dessutom säga grattis till min kära lillebror,som fyller 19 år idag - GRATTIS!!

Hoppas ni haft en härlig dag ute i solen :)
Natti,natti =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0