Lugnet före stormen?

God morgon på er :D

Här har vi haft en lugn morgon. Vi vaknade strax innan sju,men jag låg och drog mig i sängen till åtta. Under tiden läste gumsan lite samt hämtade sina skor och sådär ;)

När klockan blev åtta gick vi ner för att äta frukost,men gumsan ville inte ha - tänkte slänga skålen med gröt i golvet! Eftersom hon verkade så himla trött fick hon välling i sin säng.
Medan hon låg och drack den gick jag en snabbsväng med vovsingarna och gjorde åt frukost framför datorn. Sedan hörde jag en liten röst ropa "Mamma" =)

Vi bytte blöja innan även gumsan åt frukost. Efter det har vi gjort oss i ordning och nu tar vi det lite lugnt. Gumsan har satt på sig en stövel,som hon går omkring med - jag tror hon satt den på fel fot ;D Leksakshunden får också följa med när hon går runt runt :P

Egentligen finns det massvis att göra - det står kartonger m.m överallt,men jag mår inte särskilt bra så det blir nog inte många knop idag.

Ha en bra dag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0