Kökstaket = KLART :D

Hejsan hejsan :P

Gumsan vakande runt halv sju i morse. Hon låg och mös med mig i soffan en stund innan hon fick välling och somnade om. Även jag lyckades sova ett tag till.
Runt åtta fick jag väcka henne för att vi skulle äta frukost och göra oss iordning för dagis.

När jag lämnat skruttan åkte jag till Rasta och tankade en tunk med bensin till Kents fyrhjuling. Sedan åkte jag vidare till hans jobb för att låna toan samt sätta på mig "målarkläderna" :)

Idag blev jag färdig med kökstaket,det blev faktiskt bra om jag får säga det själv ;D Jag hann tyvärr inte klart med gumsan rum,men jag har målat runt alla lister och alla ställen där rollern inte kommer åt ordentligt,så nu är det bara att måla på - får se när det blir.

Efter att ha hämtat gumsan var det dags att laga lite mat åt mig medan gumsan åt mellanmål. Eftersom hon var sååå trött fick hon välling,men hon lyckades inte somna.

När gumsan låg i sängen och drack vällingen packade jag lite. Jag ska köra några lass i morgon så jag ville förberedda lite. Jag ska nog fylla bilen sen så jag kan åka första vändan direkt när jag lämnat gumsan på dagis :D 

Eftersom gumsan aldrig somnade gick vi ut och busade =) Det tog inte lång tid innan regnet kom,men det var så lite så vi satt bara på oss jackor. 
Vi var ute tills Kent kom hem :P 

Nu sitter vi och myser innan vi ska ta en tur tills Kents mormor och morfar,för att hämta deras släpkärra =D 

Vi har en liten trött skrutta,som går på extra batterierna just nu :P Hon kommer nog att somna i bilen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0