Jobbhelg :)

Idag vaknade gumsan strax efter halv sju. Vi låg och drog oss till sju. Då började hon greja med nappflaskan och blev sur eftersom vällingen var slut. Hon fick en ny flaska och somnade om direkt :D
Jag kunde inte somna så jag har varit vaken sedan dess. Jag jobbar 12.30-21 idag så det hade varit skönt att få sova,men det är som det är =)
Älsklingen är på jaktmässa så gumsan ska vara hos farmor tills han kommer hem :P
Eftersom jag jobbar på söndag med,kl.7-16,så sover jag över hos mamma i natt. Känns onödigt att åka hem bara för att sova och sedan åka iväg igen på morgonen.
Jag ska ta och plocka rätt lite här hemma innan det är dags för bus =P

Gumsan vaknade igen runt halv nio så nu har hon ätit frukost och fått ny blöja och rena kläder. Hon var inte särskilt sugen på att äta så vi får se när hon blir hungrig. Just nu springer hon runt och grejar lite =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0