Inte mycket kvar :P

Hejsan hejsan =)

Gud,vad vi har slitit i helgen! Packat och burit,packat och burit..Men nu är det nästan klart - madrasserna,lite porslin,kläder och diverse saker är det enda,som är kvar :P Och hundgården naturligtvis ;) Det är nog ett lass ungefär - det är sååå skönt! Sedan är det "bara" städningen kvar här.
Nu ska allt upp i nya huset - har börjat lite idag,men hann inte mycket eftersom gumsan blev så trött :/ Älsklingen var iväg i ett par timmar för att fixade en grej. Under tiden skulle jag försöka få lite ordning,men gumsan ville inte alls samarbeta. Lyckades i alla fall få bort lite grand. Jag får at resten någon annan dag.
Annars har gumsan faktiskt varit riktigt duktig =) Hon har sprungit omkring både inne och ute samt grejat i bilen. Hon tycker om att sitta i framsätet och "köra" =P

Ikväll blir det en välförtjänt vila innan det är dags för mig och Linn att inta Örebro i morgon :D Det ska bli skoj att komma iväg bara vi två (gumsan ska vara hos mormor) så vi kan gå omkring och strosa i vår egen takt - jag hoppas på några fynd ;)

Hoppas ni haft en trevlig helg och att ni får en trevlig kväll =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0