Hälsat på Ulrika :D

Hejsan hejsan =)

Gumsan och jag har precis kommit hem efter att ha spenderat några timmar med Ulrika :D Tim och Carl var inte hemma,men gumsan var lika nöjd ändå - hon fick ju låna alla deras häftiga leksaker :P

När det närmade sig lunch för gumsan var hon så trött att hon nästan somnade hos Ulrika så jag gjorde bara iordning lite gröt. Det och ett par bitar rån fick bli dagens lunch - plus att hon smakade av mammas och Ulrikas mat ;D
Ulrika stekte på färsk potatis och värmde på marinerat kött. Det var supermumsigt - Kent och Niklas,som lagt golv i det nya huset,kom också dit för att äta. Sedan stack de iväg för att skjuta lerduvor,medan vi "tjejer" stannade kvar och tog loss sten till våran kommande altan :) Då har vi fått lite träning idag ;D

Typiskt nog började det regna så fort vi var på väg ut så gumsan fick sitta i regnskyddet till barnvagnen =P

När vi var klara gick gumsan och jag hemåt - gissa vem som somnade? Eftersom hon sov så gott tog jag ut hundarna en snabbis innan jag gick in och gjorde en flaska välling. Sedan hämtade jag gumsan,som knappt reagerade. Hon vaknade inte ens när jag lade henne på skötbordet för att ta av de våta kläderna =) Vällingen behövdes alltså inte - får se om hon kanske vaknar till om en stund och vill ha annars kan hon ta den ikväll :D

Medan gumsan sover ska jag ta det lugnt. Jag börjar känna mig mycket bättre så jag ska passa på att vila mig så krafterna kommer tillbaka =)

Ha det bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0