Gumsan har roligt =D

Hejsan hejsan =)

Åh,vad varmt och skönt det varit ute idag - synd att jag jobbade hela dagen så jag inte kunde njuta utav solen :/ Men det blir säkert fler dagar :D
Om det är lika bra väder på torsdag,då jag är ledig,ska gumsan få inviga sin nya pool,som jag köpte igår :) Under tiden ska jag passa på att riktigt njuta av värmen,vilket jag inte kunnat än i år =)

Idag fick gumsan åka med snälla Ulrika hem från dagis. De stannade till för att bada på vägen hem så gumsan fick följa med - det var lite läskigt,men ändå kul :) Det var gumsan premiärdopp i havet :)
I morgon ska gumsans dagisgrupp på besök på en bondgård :D Gud,vad mycket roligt gumsan får vara med om medan mamma och pappa jobbar ;)

Själv ska jag fira min lillebrors födelsedag en dag för sent :P
Jag ska lämna gumsan på dagis strax innan nio eftersom de skulle åka på utflykten då sedan åker jag vidare till Kristinehamn.
Tar nog en tur till Maxi först för att köpa tårta innan jag åker hem till mamma för att äta frukost och fira Joakim (min bror). Mormor och morfar ska också komma =D
Efter firandet är det dags för mig att gå på ett kort arbetspass - kl.16-21.

Nu ska jag försöka bli lite trött - känner mig superpigg :) Jag tror inte det kommer bli särskilt mycket sömn för min del i natt. Dels för att jag inte känner mig alls trött trots att klockan redan är elva och dels för att vi ska upp tidigt (runt halv åtta) i morgon. Men men det löser sig sa den blinde till den döve ;)

God natt god natt =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0