Födelsedagsfirande =)

Hejsan hejsan =)

Idag började våran dag med de vanliga morgonsysslorna (frukost m.m) följt av dagislämning. Jag blev kvar på dagis i en halvtimme - personalen hade fullt upp med att packa i ordning inför utflykten så jag stannade och tog hand om gumsan (tyckte de hade nog mycket att göra ändå). Jag kände mig lite dum men men...

Runt halv tio åkte jag och hämtade upp mamma innan vi for vidare till Maxi för att köpa tårta till min lillebror =D
När vi handlat hämtade vi upp Joakim,som sovit borta,och åkte hem till mamma för att äta en väldigt sen frukost/brunch.
Medan vi satt där och åt dök mormor och morfar upp lite tidigare än planerat så det fick bli tårta direkt efter frukosten :) Jag var lite lagomt mätt efteråt ;)

Efter tårtan fick det bli en tur till centrum - köpte present till Joakim. Mamma köpte dessutom ett linne till mig i för tidig present (fyller år nästa vecka). Eftersom vi köpte kläderna utav ett par killar,som stod vid torget,provade vi dem inte förän vi kom hem till mamma igen. Joakim kunde ha båda sina byxor,men mitt linne passade inte :/
Joakim skulle iväg för att lämna plasma (han är duktig min broder) så han tog med linnet tillbaka.

När vi köpt kläderna gick mamma hem medan jag och Joakim blev kvar på stan en stund - det var mysigt att bara vara vi två =D

När vi kom hem hade mamma gjort mat. Fick bli lite sånt innan vi åkte till Maxi igen - mamma skulle jobba så jag gick omkring och kollade lite för att förspilla tiden innan jag skulle iväg till jobbet.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0