De senaste dagarna =)

Hejsan,hejsan :)

Det känns verkligen att jag inte är van att jobba så mycket - fyra långa pass på fem dagar! Jag är hur sliten,som helst,men det har varit kul =D
Jag tycker om att jobba. Dels för att jag tycker om det och dels för att det känns så himla bra att tjäna mina egna pengar!

Eftersom jag jobbat hela helgen har den gått fort!
Jag har dock gjort annat än att jobba. I lördags umgicks jag ju med mamma och hennes kompis en stund efter jobbet :)
Igår åkte jag hem till Monica när jag slutat,eftersom min gulliga lilla familj var där :D
Efter ett tag kom grabbarna på att vi skulle grilla så jag,gumsan och Monica åkte för att hämta Maja hos en kompis sedan for vi vidare till ICA Välsviken och handlade det vi behövde :D
Efter grillningen gick vi "tjejer" in en stund innan det var dags att åka hem och sova.

Idag stannade vi kvar hos mamma en liten stund.
När vi kom hem hade gumsan somnat så jag tog med våra väskor in och tog med kopplena ut. Sedan gick jag över gräsmattan med vovsingarna innan de fick gå in.
Jag gjorde dessutom iordning en flaska välling innan jag hämtade gumsan,som knappt reagerade :)
Hon blev lite ledsen när jag lade henne så hon fick flaskan sedan somnade hon :D

Jag har gjort iordning mat åt älsklingen - även matlåda tills i morgon =) Passade dessutom på att diska medans maten stod på spisen.
Nu tänker jag inte göra något mer idag - ska slöa framför datorn en stund innan jag går och lägger mig. Jag hoppas älsklingen,som kör gräs på jobbet,hinner komma hem innan jag somnar.

Natti natti =P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0