Återvände :D

Hejsan hejsan =)

Jag kan glatt meddela er att Qvittra kom tillbaka i natt - jag vart så glad när jag såg henne genom sovrumsfönsret :D

Jag somnade på soffan runt tolv,men vaknade flera gånger och gick ut och kollade om Qvittra var där,men icke.
Runt två kollade jag en sista gång och såg fortfarande ingen vovve så jag bestämde mig för att gå upp och lägga mig.
Av någon anledning fick jag för mig att kolla ut genom fönstret - gissa vem jag såg knalla omkring därnere :) Jag sprang nerför trappan och slängde upp dörren och ropade på Qvittra - hon kom springandes viftandes på svansen,lika glad som alltid :D

Det kändes så oerhört skönt att se henne och få veta att hon var okej =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0