Ännu en student =P

God morgon,god morgon :D

Vi är uppe med tuppen idag med ;)
Gumsan har haft en sisådär natt - vaknade första gången runt halv ett. Då fick hon komma och sova hos mig. Sedan har hon vaknat några gånger till,men somnat om i princip lika fort.
En gång vaknade hon och skakade. Hon var kall så stackaren frös nog - somnade om efter att hon fick komma innanför mitt täcke =D

Vi vaknade "helt" runt halv sju. Gumsan har suttit och kollat på barnprogram en stund,men hon kände nog att hon blev trött igen när hon satt stilla så nu håller hon på att greja lite ;P

Idag tar min kusinvitamin Sofie studenten - GRATTIS GRATTIS =)
Gumsan och jag ska åka för att se henne "springa" ut och även äta lite mat hos gumsan gudföräldrar,Sofies pappa och hans tjej :D
Tyvärr kan inte älsklingen följa med eftersom han inte slutar förän fyra - det var precis då vi skulle äta :/

Min kära systeryster och hennes Remi kommer inte heller eftersom de blivit sjuka :(

Nu ska gumsan och jag mysa lite innan det nog är dags för henne att sova en sväng :)

Ha en bra dag allihopa =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0