Våran måndag :P

God kväll god kväll :D

Idag har jag jobbat. När jag slutade vid fyra hämtade jag gumsan på dagis. Jag hörde ett högt "MAMMA!" när hon fick syn på mig :) Sedan sprang hon fram till grinden och ropade på pappa :P
På hemvägen stannade vi till hos Ulrika och Niklas för att prata och tanka bilen.

När gumsan och jag kom hem (Kent grejade med Niklas) bytte vi blöja - de går åt nu när det är nya tänder på G ;)
Efter det kliade gumsan sig i ögonen och verkade trött så hon fick en flaska välling. Under tiden hon drack den tog jag två korta promenixer med vovsingarna. När jag var klar fick jag hämta gumsan,som inte ville sova.
Eftersom det var så himla skönt ute gick vi ut ett tag - gungade,lekte med stenar och satt i hammocken en stund :D

Vi har även hunnit med att duscha/bada samt ätit kvällsmat och busat massor inne. Monica och Axel var här en stund sedan fick det bli sängen för gumsan,som verkar ha somnat,som en stock ;)
Det ska bli skönt att slippa gå upp så tidigt i morgon -speciellt eftersom det är Johan Falk med Joel Kinnaman om en halvtimme :D Det måste jag ju se ;)

Ha en trevlig fortsättning på kvällen :D
Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0