Trevlig dag med Linn =)

God kväll god kväll :)

Idag har gumsan och jag haft sällskap utav Linn - det var riktigt kul att se henne =D
Hon hade köpt med en parfym i födelsedagspresent till mig - Tack så jättemycket :)

När hon kom hit gick vi runt lite i huset så hon fick se hur vi bor innan vi åkte till Maxi i Kristinehamn för att handla inför i morgon :P Vi får några fikagäster så jag ska baka några tårtor tänkte jag =)

Efter handlingen åt vi korv i kafeterian - gumsan åt banan och provsmakade korvbröd ;D
Hon passade även på att flirta lite med två små söta damer,som satt vid bordet bredvid :P

När vi fått i oss lite mat åkte vi hemåt och lade gumsan,som sedan sov i 2 timmar,innan vi tog en fika utomhus :) Vi kalasade bl a på bakelser (firade lite i förväg).

Efter att gumsan vaknat tog vi en promenix på ungefär en timme - både Bessy och Qvittra fick följa med (Stei har varit hos Monica).
När vi kom tillbaka hem var det sovdags för en trött gumsa och matdags för två mindre hungriga "kvinnor" (man måste ju äta) - det blev dock bara smörgås.
Efter det åkte Linn,som skulle börja jobba kl.8 i morgon,hem och jag satte mig vid datorn.

Nu har älsklingen och Stei precis kommit hem =D

Ha en trevlig kväll =)

Natti natti :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0