Regn,regn och åter regn....

God morgon =)

Gumsan och jag har varit vakna en liten stund så snart är det dags för frukost - min mage kurrar ;D
Jag hade tänkt ta en långpromenix med gumsan och någon av vovsingarna,men det spöregnar så det blir det inget med. Det är ju typiskt att det ska bli sånt här väder bara för att jag råkar vara ledig :/ Men tydligen ska det bli såhär nästan hela veckan - roligt för de,som har första veckan på semestern.
Det positiva är ju att jag och gumsan kan hålla oss inomhus och mysa :) Dessutom måste jag fixa lite här hemma också,det hinns inte med när jag jobbar så tvättberget är högt högt ;)

Jag funderar på hur jag ska göra med gumsan när jag måste ut med hundarna om en stund. Hon kan inte direkt följa med då det verkligen vräker ner emellanåt. Hon får nog vara inne och leka tror jag =D

Det var allt från mig så länge - ha det bäst :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0