Nyfikenheten vann ;D

Hejsan hejsan :P

Det blev en tur till mamma - överraskade? Jag blev alldeles för nyfiken för att inte åka dit ;D
Herregud,vad mycket fina kläder och skor gumsan hade fått - vi lär inte behöva köpa något till henne på flera år ;)
Susanna hade glömt en pall,som gumsan kan stå på vid handfatet,hemma så hon kom förbi med den när gumsan och jag var där så jag kunde tacka henne =)

När jag gått igenom alla kläderna åt vi vuxna mat. Gumsan åt hemma så hon fick inget - taskig mamma hon har ;)
Efter det satt vi i vardagsrummet en stund innan det blev en promenix till Netto för att handla diskmedel (så älsklingen kan fortsätta diska sen) och lite gott till kvällen. Jag köpte faktiskt lite naturgodis till mig i fall jag vill ha något att tugga på.

När vi kom tillbaka efter handlingen fick gumsan mellanmål ute i solen sedan åkte vi hemåt. Gumsan sov en stund i bilen så nu är hon piggelin igen ;)

Ha en trevlig kväll :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0