Min stora dag ;D

Hej hej :D

Jag har haft en riktigt trevlig födelsedag =)
 Är lite sliten nu när de sista gästerna nyss åkt så det blir vila framför datorn/tv:n innan sovdags :)

Mormor,morfar,mamma och lillebror dök upp runt fyra - halv fem. Jag fick några paket i form av pengar (till min shoppingtur),en blomma med en supersöt vit kruka med hjärtan och två kort varav det ena var inramat. Båda korten var ifrån min student för 3 år sedan så det var lite roligt :P

Efter ett tag kom Niklas,Ulrika,Tim och Calle :) Utav dem fick jag också en blomma och pengar,som jag fick "order" om att använda till något,som jag ville ha och inte till mat eller sånt :D
Nu fick jag även öppna älsklingen och Monicas present - en filmkamera =) Jag är såå glad :P Gissa om jag kommer filma allt gumsan gör i fortsättningen ;) Och även annat med naturligtvis.

Runt sex anslöt sig även Monica,Axel,Maja och hennes kompis plus "Rimbogänget" - de hade med sig en paradisask,som tro det eller ej står oöppnad på köksbänken ;D 
Jag är inte alls sugen på något sånt just nu - det har blivit alldeles för mycket av det goda de senaste två dagarna. 

I det stora hela är jag väldigt nöjd med min födelsedag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0