Min dag :P

Hejsan hejsan =)

Idag har jag haft fullt upp.
Gumsan och jag vaknade runt nio. Vi startade dagen med frukost följt av en 35 minuters promenix (1 kort med varje vovsing). Sedan gjorde vi oss iordning,busade och åkte till dagis.
Efter att ha lämnat gumsan åkte jag till Monicas jobb för att byta bil - hon hämtade gumsan på dagis :)

Mellan kl.12-20 jobbade jag.
Sedan åkte jag hem och myste med gumsan en stund innan det var dags för henne att sova.

När jag lagt gumsan tog jag med Qvittra och Bessy och sedan Stei på en 30 minuters promenad - det var riktigt skönt att få vara ute en stund efter en nästintill heldag inomhus =D

Efter promenaden diskade jag så nu är det inte lika mycket att fixa med i morgon då min systeryster och Remi kommer :) Jag måste se till att få lite ordning tills dess =)

Nu ska jag ta igen mig ett tag innan det blir dags för sängen.

Natti natti =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0