Lite tjafs ;)

Hej hej =D

Efter att ha tagit en kort promenix med vovsingarna och gjort mig iordning för natten sitter jag nu här i soffan med en påse naturgodis bredvid mig. Jag har dock inte dåligt samvete då jag valde att sitta här med lite gott att tugga på =)
Jag tycker jag förtjänar en myskväll för mig själv ;D

Jag pratade med min kära sambo för en stund sedan och de var fortfarande kvar i Hagfors. Jag hoppas gumsan inte är alltför trött i morgon bitti då vi ska upp innan sex eftersom jag ska jobba.
Jag jobbar i morgon och på tisdag sedan är jag ledig i tre dagar :D Då kommer systeryster och hennes Remi hit och hälsar på - det ska bli supermysigt :)

Som ni säkert har märkt har jag inte gjort särskilt mycket idag,men det gör inget. Det är gött att bara kunna ta det lugnt ibland. Det har varit mycket nu den senaste tiden. Det märks att jag inte är van att jobba så mycket längre,även fast jag inte gör särskilt många pass i veckan. Förutom jobbet är det dagislämning och allt sånt också,men det är skönt att vara igång igen =D
Jag ska försöka gå och lägga mig i tid idag,men som det känns nu kommer det ta låååång tid innan jag somnar.

God natt god natt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0