Lite mer jobb :)

Hejsan hejsan :)

Jag fick jobba lite längre idag. Jag slutade ju kl.14 sedan började jag kl.16 på ett annat ställe. Eftersom Kent och gumsan hade bilen fick jag ta en promenad :) Jag mellanlandade hos mamma - vi satt ute i solen en stund innan hon följde med mig en bit på vägen. Vi "sprang" på Mickan så vi bestämde att vi ska ses på tisdag :D

Det andra arbetspasset idag gick jättebra medan det första bara var stressigt.

När jag kom hem lade jag gumsan,som knappt vaknade när jag bytte blöja på henne - lilla tröttisen =)
Sedan har jag rakat benen och duschat. Nu känner jag mig ren och fräsch igen ;D

Nej,nu ska jag läsa några bloggar m.m innan det blir sängen - Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0