Sammanfattning =)

Hejsan hejsan =)

Eftersom jag jobbat i helgen har jag inte hunnit blogga så nu blir det en sammanfattning av de senaste dagarna.

Igår jobbade både jag och gumsans pappa så skruttan spenderade dagen med moster och Remi :)
Det var mysigt för dem att få lite kvalitetstid. De hade hunnit med mycket roliga saker - hälsat på gumsans gudmor Maria,lekt i lekparken (som hon inte gillade när vi var där,men ÄLSKADE denna gången) samt badat ute i skärgården :D
Tror ni hon somnade gott i går kväll? ;) 

Idag har gumsan varit med pappa på jobbet =D Hon hade bl a matat tjurarna och åkt teleskopare :P
Dessutom har de haft besök utav Mats,Monica och Maja :)
Älsklingen försökte hålla henne vaken så jag fick säga "god natt",men hon hann somna innan jag kom hem. Eftersom jag jobbade 12.30-21 igår och 7-12 samt 16-20.15 (delad tur) idag har jag knappt träffat min lilla familj på flera dagar - det känns inte särskilt roligt,men det är bara att vänja sig...

Nej nu ska jag snart försöka sova - natti natti =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0