Inte gott...

God kväll :P

Idag började jag jobbet kl.7. Jag vaknade ganska pigg,men har blivit segare och segare så det får snart bli sängen för mig.

När jag kom hem från jobbet strax efter fyra åkte lilla familjen och Mats till en jaktaffär i Forshaga. Sedan tog vi en tur till Karlstad - "gubbarna" sprang in på biltema medan gumsan och jag satt kvar i bilen. Skruttan fick lite mellanmål.

Efteråt fick det bli mat på Max. Det är nog första gången jag inte varit alls sugen - tyckte inte det smakade någonting,men eftersom jag var hungrig åt jag i alla fall upp hamburgaren och lite pommes =D Gumsan fick en egen barnmeny. Hon glufsade i sig sin pommes plus att hon tog utav mig :) Till det drack hon äppeljuice då vi tycker dricka är för sött för henne än så länge. Hamburgaren däremot åt Mats upp då vi inte tyckte det var så smart att låta skruttan äta den i bilen (tog drive-in). Hon verkade dock bli mätt ändå - hon hade trots allt ätit en halv dubbelmacka precis innan ;) Sa "färdig" flera gånger,men fortsatte sno pommes utav mamma ;D Sötnos <3



Kommentarer
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa moprsa

Jag måste tyvär säga att det var jag till vänster hehe men vi är som sagt väldigt lika så det är inte lätt ;) hoppas du haft en bra helg! kram kram

2011-07-26 @ 22:25:43
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0