Idag kommer de =D

God morgon god morgon :)

Idag vaknade gumsan strax efter åtta så då var det bara för mig att gå upp - kändes segt då jag inte somnade förän halv två - två i natt.
Vi började med att ta en promenad med vovsingarna följt utav frukost. Sedan har vi grejat lite.

Jag ska snart sätta i gång med allt jag tänkt fixa innan systeryster kommer =) Jag ska vika tvätt samt hänga upp ny,diska det sista,plocka rätt på kläderna,som gumsan fick häromdan (de står i hallen) och försöka bestämma vart jag ska ställa alla blommor,som jag fick utav mamma :D
Sedan finns det alltid lite småplock att ta hand om också - bädda sängen t ex ;) Jag har att göra med andra ord,så jag har inte tid att sitta här längre.

Ha en bra dag =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0