Grattis Monica :)

God kväll,god kväll =)

Idag slutade jag jobbet tidigt,kl.12.30. Det fick bli en kort sväng inne på Netto innan jag åkte hemåt. Kent och Axel grejade ute medan gumsan och jag plockade lite inomhus. Sedan gick vi ut och gungade plus kastade och sparkade boll - gumsan fick sparka på bollen när hon satt i gungan,det tyckte hon var superkul :D

Monica,som fyller år idag (Grattis) kom hit och åt lite grillat med oss =) Efter det åkte vi iväg för att gumsan och Kent skulle få bada. Tyvärr var det ingen sol vid stranden så vi blev inte kvar särskilt länge,då gumsan skakade när hon grejade i vattnet. Hon ville dock inte upp - blev superarg när vi bar henne till bilen. Det gick dock över väldigt fort :P

När vi kom hem fick det bli en dusch så gumsan blev varm igen. Sedan har vi slöat lite i soffan och sådär. Gumsan har precis somnat efter lite gnäll.
Jag,som inte sov särskilt gott i natt,ska försöka komma i säng i någorlunda tid idag.

Natti natti :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0