Fin fint :P

Hej hej =)

Jag har haft fullt upp denna förmiddag - jag har plockat rätt på massa saker,bärt ut några kartonger till förråtet och sist men inte minst gjort tårtor :)
Jag tror att de blir riktigt goda. Den ena tårtan har vaniljkräms- och jordgubbsfyllning medan den andra är med banan och vaniljkräm :)
De är nästintill klara - det är bara grädden och jordgubbarna kvar (dekorationen alltså),men jag ska vänta så länge,som möjligt med det då jag tycker det är godast när det är färskt =D

Jag var precis över med lunch till sambon så nu passar jag på att ta igen mig en stund innan jag ska fortsätta greja. Jag ska hänga tvätt och bära upp lite mer grejor till sovrummet - slängde väskorna med vinterkläder under sängen (vågar inte ställa ut dem då mössen kanske biter sönder dem) ;D Det är faktiskt riktigt städat och fint nu :) Jag ska nog ta en svängom med dammsugaren också sedan får det vara nog =)

När allt med huset är klart är det dags att göra gumsan och mig i ordning innan mormor,morfar,mamma och lillebror,som är de första gästerna,kommer för att äta tårta =P

Grattis morbror Anders,som även han fyller år idag :D

Hoppas ni får en trevlig tisdag =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0