Bus x 4

God förmiddag =)

Idag vaknade vi runt halv nio här hemma. Jag låg och drog mig en stund innan Kent ropade så jag fick komma ner för att hjälpa honom städa efter hundarna,som lekt rövare.

Efter det blev det frukost följt av bus och lite småplock :) Jag har bytt kläder på gumsan inte mindre än 3 gånger - hon har lekt med Qvittras vattenskål (hon är lös inne hos oss,medan de andra busarna är inne hos sig). Jädra busunge ;) Nu är köksgolvet rent och fint i alla fall eftersom hon välte ut vattenskålen innan det sista ombytet =D
Kent håller på att göra mat åt henne så det ska hon få så fort det är klart sedan ska hon förhoppningsvis sova en stund :)
Kent och gumsan ska få besök medan jag jobbar - Lars och Edvin kommer hit :P Det blir kul för dem att få leksällskap =D

    

Nu ska jag umgås lite med lilla familjen innan jobbet.

Ha det bäst =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0