Bara massor utav tvätt.....

 God förmiddag =)

Idag vaknade gumsan strax innan åtta. Då fick hon följa med in till vårat rum och leka medan jag snosade en stund :)
Sedan var det dags för frukost. Gumsan blev en liten tröttis så hon fick välling och somnade så nu sover hon - det var längesen hon sov mellan frukost och lunch,då hon brukar somna efter maten. Jag har passat på att ta ut hundarna en sväng (det regnar så de får vara inne idag),vikt och hängt tvätt samt satt på en ny maskin. Dessutom har jag plockat rätt lite.
Nu tyckte jag att jag behövde en liten paus - är trött och känner mig konstig :/ Jag har grejat lite inne på min viktklubb.se sida och ska kika runt litegrand.

Jag pratade med Kent igår så han kommer nog hem redan vid lunchtid idag - de har tydligen inte haft särskilt fint väder så de skulle åka hemåt tidigt. Det blir bra för då kan vi umgås och jag kanske kan ta en cykeltur för att plocka svamp =D

Ha en supermysig söndag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0