Varit vaken länge....

God kväll :D

Vi har precis kommit hem från Monica. Maja fyller år i morgon så det var lite kalas för henne :P Det bjöds på 2 olika sorters tårtor,glass,fruktcocktail med grädde samt kakor. Jag är riktigt stolt över mig själv - jag åt INGENTING =) Jag kände mig inte särskilt frestad heller. Om det beror på att jag börjar få tillbaka motivationen eller tröttheten vet jag inte,men jag hoppas på det förstnämnda ;D

Det är konstigt att jag inte är tröttare än vad jag är. Gumsan somnade aldrig i förmiddags utan vi fick vänta till runt ett innan det blev någon sömn. Jag lyckades somna ett tag,max en timme,vilket innebär att jag sovit ca 3 timmar sedan igår morse. Det börjar kännas i kroppen nu.
Innan jag somnade tittade jag på en av filmerna,som jag köpte idag. "En shopaholics bekännelser" heter den. Jag har läst två av böckerna (tror det finns fler) och ville gärna se filmen också. Den var bra,men inte alls lika bra,som boken - tyvärr :/

Den andra filmen jag köpte heter "Dear John". Jag velat se den länge så nu när jag såg den passade jag på att fynda ;P Jag skulle gärna titta på den redan idag,men jag behöver komma i säng i tid om jag ska orka upp för att jobba i morgon bitti. Jag får helt enkelt titta på den någon annan dag.

I morgon kommer jag vara borta hela dagen. Jag jobbar delad tur plus att jag ska på kurs under rasten - det kommer bli en lååång dag ;) Tur att jag är ledig några timmar innan kursen börjar så jag kan åka hem till mamma för att vila :P

Detta innebär att jag tyvärr inte kommer att blogga något i morgon - ni får försöka hålla ut tills på torsdag eftermiddag ;D

Ha det bäst =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0