Pepparkakor :D

God kväll :D

De senaste två dagarna har gått fort.
Igår jobbade jag först till klockan tio. Sedan hade jag rast till klockan fyra,men mellan 13.30-15.30 var det dags för del nummer 2 av kursen "Kyrkan i vården".
När jag slutade för dagen klockan nio åkte jag hemåt för att sova.

Idag slutade jag jobbet klockan tolv. Efter att ha hämtat gumsan på dagis åkte vi hemåt. Gumsan,som somnade i bilen,fick sitta kvar där medan jag tog ut vovsingarna och bar in pellets. Sedan tog jag med mig gumsan in och lade henne i sängen.
Eftersom jag kände att jag behövde vila en stund kollade jag på den andra filmen,som jag köpte häromdan - "Dear John". Den var bra =) Jag gillar romantiska filmer så denna var verkligen något för mig ;D

Efter filmen gjorde grejade jag med lite tvätt innan gumsan och jag gjorde pepparkakor - gumsan tyckte det var jätteroligt i början,men blev ganska snabbt otålig. Jag tyckte det var mysigt att göra det tillsammans :P

Jag har även hunnit med att göra mat,diska,plocka iordning lite samt duscha. Jag känner mig redan jättetrött så jag ska nog snart gå upp och lägga mig.

Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0