Gumsan hemma igen :D

Hejsan :D

Idag slutade jag jobbet kl.12. Efter att ha varit till Maxi för att göra ett uttag för att se hur mycket pengar jag hade kvar på kontot åkte jag hemåt. Jag och sambon,som precis kommit hem från skogen,gjorde oss iordning och åkte till Karlstad. Först hämtade vi ut medicin till Bessie. Herregud,vad folk det var på Bergvik! Det märktes att det snart är jul ;D Eftersom det var så himla mycket folk åkte vi till Välsviken och pantade plus handlade.
Påvägen hem stannade vi till vid Kents jobb så han fick springa in till ladugården en sväng innan vi åkte hem. Medan jag plockade in varorna bytte Kent om och stack iväg till ladugården igen - han har hand om den i helgen.

Dessutom har vi hunnit med att äta mat och gumsan har kommit hem =) Trots att hon redan ätit 2 gånger idag ville hon naturligvis också ha mat när mamma och pappa skulle ha ;P

Nu håller gumsan på och busar,jag sitter här vid datorn och Kent är till ladugården för sista gången idag.
Jag ska ta och busa med gumsan ett tag innan det blir myspys i soffan :D

Ha det bäst!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0