Gottigt =)

God kväll :P

Det var riktigt gott med julbord förut ;D Efter att vi ätit åkte vi åkte vi tillbaka till grupplokalen för att ha möte. Sedan var det dags att hämta gumsan på dagis och tanka. Vi gick in till Niklas och Kent,som satt inne och drack kaffe,innan vi åkte hemåt hela familjen =)
Vi har ätit kvällsmat och gumsan och Kent duschade/badade.
Nu är Kent på kurs och gumsan sover. Vet ni vad? Igår lade Kent gumsan i växasängen och hon låg kvar där hela natten :D Hon började gnälla lite strax efter fem,men somnade om en stund onnnan det var dags för oss att gå upp. Jag hoppas att det kommer fungera lika bra varje natt framöver!
Jag har lagt henne där nu med så jag hoppas på det bästa =)

Jag väntar på att "Glee" ska börja :D Jag har tappat bort fjärrkontrollen,men som tur är har jag kollat på ett repris på samma program så det är rätt kanal på teven ;P

Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0