Födelsedagsfirande :P

God kväll :)

Idag har vi haft besök utav mamma och hennes kille Patrik :D De köpte med pizza,som vi mumsade i oss medan vi väntade på att Kent skulle komma hem från jobbet. När han gjorde det blev det fika innan våra gäster drog sig hemåt. Då fixade vi till oss och stack över till grannarna för att fira Ulrika,som fyller år idag - GRATTIS =P Både Ulrikas och Niklas föräldrar var också där.
Där bjöds det först på våfflor och sedan fika. Jag hade bara tänkt äta en våffla,men Niklas gav mig fler innan jag hann säga till så jag fick glatt trycka i mig tre stycken! Gissa om jag är mätt nu ;)

Medan vi vuxna satt och vräkte i oss massa gott sprang barnen omkring och busade. De jagade varandra,kröp under bordet och grejade. Jag tror att de kommer sova riktigt gott i natt - jag med för den delen ;P

I morgon börjar jag jobba klockan tolv så vi får lite sovmorgon gumsan och jag =)

Jag tänkte visa lite bilder ifrån julen och de senaste dagarna,men jag hittar inte sladden till kameran så det får vänta tills jag lyckats hitta den ;D



Mitt lilla blåbär och jag ;)

Sov gott ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0