Dopparedan =)

GOD JUL ALLIHOPA =)
Hoppas ni får en underbar dag med massor av god mat och kanske några julkappar ;D



Vi ska spendera den första delen av dagen hemma. Mormor,morfar och mamma kommer hit för att äta jullunch,öppna paket och ha det julmysigt :) Vem vet,det kanske t o m dyker upp en tomte?

När mormor och morfar åkt hem får vi vila en stund innan det är dags för oss att åka hem till Monica :P Mamma,som ska sova över hos oss,får naturligtvis följa med dit :D

Eftersom det är jul har jag bestämt mig för att det nog inte blir någon bloggning i helgen. Om jag har en stund över så kanske jag slänger in ett litet inlägg,men det kommer säkert inte hinnas med så jag hoppas ni får en sypertrevlig julhelg =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0