Tupplur,träning o dusch/bad

Hejsan hejsan :)

När gumsan vaknade efter sin tupplur (och jag från min) hade hon gjort lite i sängen så Kent,som bara mellanlandade hemma mellan jobb och jaktaffären,tog med henne in på badrummet innan han åkte. Jag fixade ett bad till gumsan och slängde in sängkläderna i tvättmaskinen sedan fick jag för mig att jag skulle köra ett träningspass. Jag placerade mig utanför badrummet så jag hade koll på skruttan hela tiden. Sedan körde jag på =D
Gumsan sysselsatte sig i ca 5 minuter tills hon såg vad jag grejade med - då skulle hon minnsan också vara med ;) Det gick faktiskt bra ändå. Jag fick dock göra "plankan" med ett stycke Patricia på ryggen ;D

Efter träningen blev det en dusch för mig medan gumsan badade klart. Sedan visade hon väldigt klart att hon var kissnödig,men hon ville inte sitta still på pottan - jag tror inte att hon finner ro i att vara stilla när hon är sådär kissnödig ;) Tillslut kissade hon dock - precis bredvid pottan ;D Mammas lilla skrutta <3

Just nu väntar vi på att Kent ska komma hem så vi kan åka iväg till Rimbogänget. Kent var ju där igår och då bjöd de dit oss på mat idag så vi ska dit och äta lite sen =)

Ha en trevlig kväll =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0