Trötta

Hejsan hejsan :P

Gumsan och jag har nyss kommit hem ifrån Kristinehamn.
Mamma och vi åkte dit någon timme innan mamma skulle börja jobbet. Först tog vi en tur till återvinningen vid Konsum sedan åkte vi hem till mamma. Där bar jag ner några säckar med kläder,som vi tagit med hemifrån oss,till hennes förråd. Eftersom vi inte har någonstans att göra av dem får vi förvara dem där =D

Efter det lade vi gumsan,som inte somnade,men hon låg och kramades och pratade med lilla gosedjursmusen :P

Mamma gjorde mat medan jag löste korsord :)
När vi ätit busade gumsan och jag en stund medan mamma gjorde sig iordning sedan skjutsade vi henne till jobbet.

Nu ligger gumsan i sin säng och jag ligger i min :D Trots sovmorgonen är jag supersliten så jag hoppas skruttan somnar så jag får vila en stund ;)



Kommentarer
Nathalie - Mamma till Milo

Tack du :) Jag vet att jag kommer klara det, men det kommer vara kämpigt som fan och vissa dagar kommer vara svårare än andra. Men jag får ta en dag i taget :)

Kram

2011-08-10 @ 21:11:24
URL: http://classys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0