Svampplockning och utebus :P

God morgon :P

Idag är jag uppe med tuppen. Jag vaknade när Kent gick upp och kunde inte somna om så nu sitter jag här vid datorn :D
Gumsan ligger kvar i sin säng. Jag hoppas hon somnar om och sover en timme till så hon är pigg på dagis =)

När jag hämtade gumsan igår berättade de att de haft fotografering. Det var synd att jag inte fick veta det innan så jag kunde gjort gumsan lite extra fin men men det är som det är...Gumsan hade i alla fall vägrat sitta stilla vid det enskilda fotot så det vart bara gruppfoto med henne. Förhoppningsvis kommer fotografen tillbaka för att fota de,som var borta igår,så de kan försöka få ett kort på gumsan :P

Gumsan ville inte hem från dagis - hon blev arg när jag satt in henne i bilen. Hon lugnade dock ner sig efter en stund.
När vi kom hem gick vi iväg för att plocka svamp. Då fick gumsan ett riktigt litet utbrott. Det enda,som fungerade var att bära henne så det fick jag göra en bra bit. Efter en stund fick hon lyssna på musik på telefonen och då satt hon lugnt i vagnen =)
Vi var borta i 2 ½ timme. Under den tiden var gumsan sur till och från. Hon gick själv några gånger och fick vara med och stoppa svampen i påsen - då var hon nöjd :D

Efter promenaden passade vi på att vara ute. Gumsan gungade sedan sparkade/kastade vi lite boll - hon höll på att skratta ihjäl sig när jag sprang efter henne och skulle ta den ;P Mammas lilla hjärta <3

Resten av kvällen bestod utav myspys. Vi åt lite mat och busade en stund innan det var dags för bad/dusch. Sedan sprang gumsan runt och busade ett tag innan hon blev tröttis. Då gjorde Kent välling och lade henne. Jag tror hon somnade på stört för vi hörde inte ett ljud =P

Nu ska jag hämta skruttan,som inte verkar vilja somna om :D

Ha en bra dag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0