Storshopping :P

Hej hej =)

Idag har vi varit iväg och hälsat på mormor och morfar - det blev dock inte ssärskilt länge då vi grejade lite innan plus att Kent skulle jobba i eftermiddag.
Kent kom på när vi var påväg till Nybble att han kanske skulle behövt byta om så vi stannade till vid en uteförsäljning av kläder mitt emot Maxi i Kristinehamn. Vi hittade en hel del där - vinterkängor till både mig och gubben (supersköna för 100 spänn!!),2 par "vanliga" skor,kalsonger,strumpor,t-shirts och byxor till Kent samt ett par tights till lilla skruttan :) Nu har i alla fall Kent shoppat så det räcker för att tag framöver ;D

När vi kom ner till mormor och morfar bjöd de på fika i form av smörgåsrån,hårt tunnbröd och något annat mumsigt hårt bröd m tillbehör.
Medan gubbarna stack iväg för att kika på en jaktmässa i Kristinehamn grejade mormor och jag med maten,som vi åt när gubbarna kom tillbaka.

Sedan var det dags för oss att åka hemåt.
Både jag och gumsan somnade i bilen ;)

Nu ligger gumsan i sin säng (verkar inte,som att hon tänker sova,men jag väntar en liten stund till),jag ligger i min och Kent jobbar. Han skulle dock bara göra ladugården och ta något vattenprov sedan kommer han hem igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0