Soffmys och Norgeplanering <3

Åh,jag har haft en riktig mysstund med lilla skruttan :) Hon somnade hos mig i soffan sedan låg jag bara och njöt i en timme (det är sååå mysigt) innan jag bar upp henne till sängen. Eftersom det inte händer alls ofta får jag passa på att ta till vara på de ögonblicken ;D
Gumsan började prata när jag skulle gå upp med henne så jag trodde att jag skulle få göra välling,men hon somnade igen så fort jag lade ner henne i sängen =)

Under tiden vi låg på soffan har jag sms:at och pratat med min kära systeryster <3 Gumsan och jag ska åka till Norge nästa helg för att hälsa på så vi gick igenom lite detaljer ;P Jag är lite nervös för att jag ska åka fel,men jag ska nog lyckas komma fram till slut ;) Jag har bara varit där en gång innan och då var ju Johanna med och visade vägen och då tänkte jag inte så mycket på hur jag körde - dumt nog! Men men det blir nog väl =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0