Sliten

Hej på er =D

När jag kom hem från jobbet igår var jag HELT slut så jag kröp ner i sängen nästan direkt. Gumsan och jag fick gå upp tidigt idag eftersom jag fick jobba :) Jag slutade kl.16. Jag var iväg och slängde skräp innan jag åkte för att hämta gumsan på dagis. Hon höll på att gunga när jag kom så hon var lite yr i bollen när hon gick ;D
Idag hade hon varit vaken på morgonen - tack och lov. Jag fick väldigt dåligt samvete häromdan när jag fick veta att hon somnat.

Väl hemma blev det mellanmål innan Kent stack iväg för att jaga lite. Gumsan sover så nu sitter jag här och tar igen mig en stund. Herregud,vad sliten jag är - tror jag skulle behöva sova två dygn för att komma i form igen ;P Men det blir det inget med - jag ska snart börja packa inför i morgon då gumsan och jag åker för att hälsa på systeryster och hennes Remi i Norge :D

Jag tänkte försöka komma hemifrån runt halv tolv. Gumsan ska få lunch precis innan vi åker så jag hoppas att hon somnar i bilen. Jag ska ta med leksaker och distrahera henne med under resans gång =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0