Promenix,minigolf =D

God eftermiddag =)

Gumsan,jag och Bessy började dagen med en långpromenad - jag såg svamp så jag ska ta en tur igen lite senare för att plocka dem.
 När vi kom hem var det dags att göra lite lunch till gumsan. Det fick bli ris och korvstroganoff.
Efter att hon ätit stack vi iväg till Lungsund för att spela äventyrs minigolf med Monica,Axel,Maja,hennes kompis och Tomas. Jag blev nästsist :( Det brukar inte gå särskilt bra för mig så jag blev inte särskilt förvånad ;D

Sedan var det dags för lunch innan vi åkte hemåt.
Nu är Kent iväg och matar änder,gumsan,som inte sovit mer än någon minut då och då på hela dagen,ligger i sin säng och jag ligger i våran och slöar. Jag känner mig riktigt seg så jag hoppas gumsan somnar en stund så jag också kan slumra en stund innan svampplockningen ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0