Promenix

Hejsan hejsan :D

Idag har gumsan och jag varit ute på en timmes promenix i solen. Det var skönt att komma ut och röra på mig,blev dock väldigt varmt :)
När vi kom hem fick gumsan lunch innan vi gick iväg till Kents jobb för att lämna matlådan. Sedan gick vi hemåt igen. Gumsan fick välling i sängen - jag tänkte att hon skulle sova en stund. Jag vet dock inte i fall hon är vaken än. Hon har pratat ett tag,men det blev tyst så hon kanske har somnat nu.
Jag sitter i soffan och pustar ut med ett glas smoothie =D Mumsigt!

Om ett tag får det bli en dusch innan jag ska lämna gumsan hos Ulrika :) Jag börjar jobba kl.16 och Kent slutar ju då så Ulrika skulle passa gumsan tills han var klar =P Eventuellt skulle de ta en tur till stranden - det gillar nog gumsan i sådana fall :)

Ha en bra dag =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0