Populärt =D

God kväll :D

Gumsan godkände verkligen min lasagne - hon åt 1 ½ portion =) Dessutom åt hon ett ägg. Vilken blandning ;P
Jag åt nämligen yoghurt med flingor och ägg. När hon såg det ville hon minnsann också ha ett så då fick hon det.

Efter kvällsmaten var det dags för bad/dusch. Jag gav mig själv lite "manikyr och pedikyr". Det var evigheter sedan jag målade naglarna och det märktes. Dels blev det inte särskilt snyggt och dels var nagellacken nästan torkade. Dags för nya kanske? ;D

När vi badat/duschat tog jag ut vovsingarna en sväng innan jag hängde tvätt. Sedan lade gumsan och jag oss i sängen för att mysa. Precis när gumsan höll på att somna skällde Stei så då skulle hon ner till honom. Efter en stund,när han skällt fler gånger,gick vi ner för att kolla vad det var. Jag märkte dock inget så jag sa bara till honom och gick upp igen. Gumsan lyckades somna efter lite krångel,men vaknade när jag lade henne sin säng. Kent kom nyss hem så han gjorde välling åt henne så nu somnar hon säkert för natten =P

Nu ska vi mysa framför teven en stund innan det är dags för mig att krypa till kojs.

Natti natti ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0