Mitt viktiga möte...

Jag har ju,som sagt varit på ett möte idag. Det var inte vilket möte,som helst utan en anställningsintervju för Attendo i Karlstad. Tjejen jag träffade var supertrevlig och allt verkade toppen förutom att det enda jobb,som finns är timvikariat. Eftersom hon inte kunde lova mig något annat än det blir det inte det jobbet - lite synd eftersom det verkade riktigt bra. Jag hade säkert tagit det om det inte vore för att jag fick vikariatet i Kristinehamn =) Jag ska alltså börja jobba inom hemtjänsten - jag har bara jobbat några pass inom det så det blir i princip helt nytt,men det ska bli kul :P
Först och främst har jag jobb t o m december. Gruppchefen,som ordnat jobbet åt mig,kan förhoppningsvis förlänga det sen så det känns toppen :D
Jag är sååå glad just nu - äntligen börjar det hända saker =P Det bästa är att jag börjar gå bredvid redan i morgon :) Fattar ni vad fort det har gått? Jag kan knappt förstå att det händer!

Det ska bli sååå himla skönt att gå på schema och veta att vi kommer klara oss ekonomiskt den närmaste tiden i alla fall :D Tjejen i Karlstad sa att jag skulle höra utav mig om jag behöver jobb i framtiden så mötet måste ju ha gått ganska bra ändå ;)
Jag känner mig lite dum,som tog upp hennes tid,men jag ville ju kolla vad hon hade att erbjuda mig innan jag tackade ja till mitt blivande vikariat =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0