Kanske,kanske kan det bli bra....

God kväll :D

Gissa vad som hände mig på jobbet idag? Jo,gruppchefen ringde och frågade om jag var intresserad utav ett vikariat inom hemtjänsten - självklart är jag det :) Hon ville höra med mig om jag kunde tänka mig detta innan hon pratade med de ansvariga så nu ska hon göra det. Jag håller alla mina fingrar och tår - snälla ni gör detsamma ;D
Jag är så glad för att hon frågade just mig - det värmer faktiskt =)

Häromdan skickade jag dessutom iväg några ansökningar till jobb bl a som personlig assistent så jag hoppas att jag kan få antingen det gruppchefen vill ge mig eller något utav de andra. Just nu känner jag mig ganska taggad inför hösten,som jag tidigare oroat mig över ekonomiskt. Nu känns det,som att det nog kan komma att lösa sig trots allt =)

Jag har aldrig haft något annat än sommarjobb och timvikariatet så det skulle vara superkul att åtminstonde få ett litet vanligt vikariat - man vet ju aldrig vad detta kan leda mig till ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0