En liten snilleblixt ;D

Hejsan svejsan :D

Idag slutade jag tidigt,närmare bestämt kl.12.30. Eftersom jag inte skulle hämta gumsan på dagis förrän två då hon oftast sover tills dess passade jag på att ta en tur till Maxi. Sedan vart det dagis och hem.
När vi kom hem ställde jag matkassarna i köket innan jag tog gumsan i hand för att hämta posten. Lådan var dock tom - idag igen,vi får knappt någon post överhuvudtaget längre.
Kent kom med mulen så vi sa "Hej" innan gumsan och jag gick hemåt igen. Jag tog utav henne kläderna så hon skulle få lufta rumpan :D

Sedan plockade jag upp varorna,ordnade mellanmål (för min del lunch) och slog in presenter. Niklas fyller nämligen år idag så vi ska smyga över dit om en timme ungefär för att fira =)

Gumsan blev trött så jag lade henne. Vet ni vad? Jag fick en totalt snilleblixt ;) På vårat skötbord finns det en liten madrass i plast - den lade jag i sängen så i fall gumsan gör något nu när hon sover behöver jag inte byta alltihopa i sängen. Smart va? Ibland kan jag med ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0