Det funkar!!!

Hejsan hejsan =D

Det fungerade :) Det tog en kvart ungefär,men sedan sov gumsan,som en stock och gör fortfarande :P Det känns så skönt att jag lyckades! Jag hoppas inte jag ger upp nu utan håller i detta - i alla fall på dagen. Är lite osäker på om vi kanske ska försöka sluta helt med vällingen,men jag tror vi försöker vänja henne av med den ett steg i taget :D



Såhär piggelin är nog gumsan när hon vaknar - då blir det massor av bus <3

Jag har faktiskt sovit jag med - i en timme =) Det var skönt och nu ska jag snart smyga ner för att fixa iordning mat åt mig. Jag stekte bacon och kyckling förut så det blir nog en variant av "clubsandwish" - mumsigt va?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0