Allt möjligt

Hej hej =)

Gumsan vaknade vid halv ett. Jag,som somnat en stund på soffan,gick och hämtade henne sedan blev det lunch - rester från igår. Gud,vad gumsan åt =) Hon har inte orkat äta ordentligt när det varit så varmt ute så det var kul att se henne äta för en gångs skull =) 
Eftersom hon blev så himla kletig fick det bli en dusch på en gång. Jag hade egentligen tänkt vänta ett tag,men det gick lika bra det :)

Älsklingen kom hem på en snabblunch innan han gick tillbaka till jobbet.
Gumsan verkade trött så hon fick välling i sängen. Hon har dock inte somnat ännu så jag ska hämta henne om hon inte somnat om några minuter :)
Jag har hängt två maskiner till med tvätt - inomhus då vädret verkade lite osäkert en stund,men nu ser det soligt och fint ut igen =D

Jag ska göra gumsan och mig iordning så vi är klara strax innan fyra. Då ska vi åka till gården för att tanka sedan ska vi hem en snabbis så Kent får ta en dusch. Efter det blir det en tur till Karlstad för att försöka hitta en present till Monica,som vi ska fira idag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0