Stooorhandlat :)

Jag grejade aldrig med några bilder förut,får bli nån annan dag. Läste några bloggar istället =D

När jag kom till dagis var Axel och Charlotte redan där :) Lillan hade nyss vaknat och höll på och lekte :P En av dagisfröknarna berättade att de målat idag. De hade målat i händerna och sedan tryckt på papper. Det tyckte hon tydligen inte om. Vi har ju aldrig gjort det så hon tyckte nog det var konstigt ;D Går säkert bättre nästa gång :P

Vi skjutsade hem Axel och Charlotte innan vi åkte vidare hem till oss. Tänkte att vi skulle vara ute en stund,men lillan var sur så vi gick in och åt banan istället :) Då blev hon genast mycket gladare :D

Runt kl.16.15 åkte vi för att hämta älsklingen. Vi besämde oss för att åka och handla så nu är det överfullt i både kyl och frys ;) Det känns alltid lika skönt :D
Vi köpte yoghurt åt lillan,som jag tänkte ge henne i morgon. Hoppas hon tycker om det så vi kan variera frukosten. Blir lite enformigt med gröt jämt!

Nu ska jag försöka sova så jag är utvilad inför Linns besök i morgon ;)
Natti natti =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0