Snart dags!!

Jag ringde bemanningscentralen i Kristinehamn igår - igen! Nu har jag äntligen blivit inskriven så jag väntar bara på första passet. Hoppas det inte dröjer allt för länge..
Det kommer kännas konstigt att börja jobba igen efter så lång tid,men det kommer nog vara skönt också. Att få tjäna sina egna pengar och veta att man gör nytta. Ska bli kul att se vilka rutiner och sådär de har på det nya stället jag ska vara på i sommar :P Hoppas få jobba där en hel del innan också så jag hinner komma in i det innan dess.
Ska ringa och höra om jag kan skriva in mig på fler ställen. Skulle vilja jobba lite på Högliden,ett äldreboende,som jag varit mycket på innan jag blev mammaledig. Trivdes som fisken i vattnet =) Där kan jag dessutom rutinerna,så länge de inte ändrat något. Det svåraste kommer nog bli att lära sig vad varje vårdnadstagare behöver hjälp med. Det kan vara så olika.
Dessutom är det nya stället korttid medan det andra är ett permanent boende så det kan skilja sig ganska mycket. Ska i vilket fall bli kul att komma igång igen =D Dock kommer jag nog vara helt slut efter de första passen,eftersom det är ett ganska tungt arbete. Jag längtar =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0