Pigg och kry =D

Nu har gumsan kryat på sig rejält ;) Dels har hon ätit bra och dels busat,som bara den - härligt =D Har ringt dagis och förvarnat dem om att hon kommer i morgon ;P

Vi var ute och busade en stund förut :D Hundarna behövde ut,så jag klädde på gumsan och gick ut. Hon var dock inte särskilt sugen på att gå efter oss,så hundarna fick gå in i hundgården på en gång. Medan jag packade in barnvagnen i bilen,för att vara redo att åka när killen ringer (vilket han inte gjort än),gick gumsan runt och kollade läget :) Hon smög längs husväggen och ställde sig och kickade runt hörnet - såg såååå gulligt ut <3 Sedan hälsade hon på hundarna också :P
När jag var klar tänkte jag att vi skulle ta en kort promenad,men det ville hon inte. Hon satt sig och lekte med stenarna i stället. Gav dem till mig och så :) Hon ville väldigt gärna smaka på dem,men det tyckte inte mamma var någon bra idé ;D
Vi gick runt i trädgården (som är så stor - inte) och hon lyckades hitta brunnen,som hon försökte få bort locket på. Behöver jag nämna att det inte gick så bra? ;P

När vi kom in fick hon mellanmål i form av yoghurtbägare med smak av jordgubb-vanilj. Hon åt upp alltihop :) Hon fick en med banan-vanilj smak igår,som hon också åt upp,men hon började hosta så hon kräkes upp allt :( 
Nu vet jag att hon gillar dem så de ska vi köpa fler gånger =D

Efteråt hängde jag tvätt och insåg att hon var väldigt trött så det fick bli en flaska välling och sängen. Hon protesterade lite,men nu sover hon djupt :D 

Jag väntar på att Kent eller killen,som ska kolla på barnvagnen, ska höra av sig. Kent ska hämtas på jobbet så han borde ringa snart. Om inte den där killen hör av sig blir jag tokig! Fick nämligen ett mejl,för några veckor sedan om babygymet,som vi också lagt ut på blocket. Jag svarade,sedan har jag inte hört något mer. Tycker det är så dålig stil! Hittar man ett annat så är det bara sunt förnuft att höra av sig! Det anser i alla fall jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0